Obchodní podmínky

 

Nákupní řád elektronického obchodu Keraart.cz - platný od 1.6.2012

 

1) ZÁKLADNÍ POJMY


Provozovatel elektronického obchodu -   Fyzická osoba Dušan Pelcl ( IČ  10581308) nezapsaná v obchodním rejstříku, podnikající na základě živnostenského oprávnění vydaného v Kyjově dne 6.8.1992.Předmět podnikání: Výroba, obchod a služby. Velkoobchod a maloobchod.

 Zákazník -  Osoba vstupující do obchodního vztahu s provozovatelem tím, že nakupuje zboží prezentované v nabídce provozovatele.

Objednávka -  Zboží nebo několik kusů zboží, které si zákazník vybral v katalogu provozovatele za účelem koupě.

 

2) ZÁVAZKY PROVOZOVATELE


Provozovatel se zavazuje, že bude zákazníkům dodávat zboží co nejvyšší kvality, které si zákazník objednal prostřednictvím elektronického katalogu a které je se zobrazeným zbožím ve shodě v maximální možné míře (změny barev jsou možné, ke drobnému zkreslení barev mohlo dojít úpravou fotografií, různou světelnou intenzitou apod.), zboží, které je v souladu s normami a hygienickými předpisy platnými na území ČR.

Dále se provozovatel zavazuje, že bude ke každé objednávce přistupovat s maximální pečlivostí a zodpovědností. Bude zákazníka informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky a o její expedici. V případě nesplnění dodacích lhůt stanovených v elektronickém katalogu (2-5 dnů) bude o tomto stavu zákazníka včas informovat. Bude uveřejňovat skutečné a konečné ceny včetně DPH, které zákazník zaplatí za zboží a za dopravu. Osobní údaje zákazníka bude chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným subjektům a bude je využívat pouze k vyřízení objednávky.

Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti provozovatele elektronického obchodu.



3) ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK


Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí (tzn. vybere si patřičný platební styk a stiskne tlačítko OBJEDNAT), je považována za závaznou v celém rozsahu.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.

Zákazník nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze provozovatel (obvykle po dohodě se zákazníkem, např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu, případně z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity zákazníka).

Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka nadále neobsluhovat (po předchozím upozornění).

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit za něj prodávajícímu konečnou cenu (tj. včetně dopravného). Tato cena je zákazníkovi zobrazena před závazným odesláním objednávky.

 

4) CENY DOPRAVY A DODACÍ DOBY

  • Osobní odběr - 6% sleva z uvedených cen (sleva platí na všechny keramické materiály- hlíny, glazury, engoby a suroviny)
  • Vlastní doprava do okruhu 20 km od Kyjova -  zdarma
  • Vlastní doprava na vzdálenost přesahující 20 km od Kyjova – 6,-Kč/km
  • Česká pošta – dle aktuálních tarifů ČP – např. balík do ruky – 22kg (tj.2 balíky hlíny + obal)  172,- Kč
  • Kurýrní služba IN-TIME – dle aktuálních tarifů přepravce – cena se odvozuje od hmotnosti, počtu kilometrů a aktuální ceny paliv, aktuální cena je uvedena  v informacích o dopravě.

 V případě platby předem zasílá provozovatel zboží následující do dvou dnů po připsání požadované částky na účet provozovatele. V případě dobírky zasílá provozovatel zboží do dvou dnů od obdržení objednávky. V případě, že některé zboží nebude momentálně na skladě, bude se provozovatel se zákazníkem domlouvat na dalším postupu individuálně e-mailovou poštou nebo telefonicky.

 Provozovatel si vyhrazuje možnost neobsluhovat v budoucnu zákazníky, kteří si záměrně nepřevezmou své balíky v běžné úložní době (v případě služby Balík na poštu).

 

5) PLATEBNÍ METODY


V současné době mohou zákazníci využít při placení zboží tyto platební styky:

Při využití některé přepravní společnosti:

  • Dobírkazákazník uhradí za dodané zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště při přejímání zaslaného balíčku. Doběrečné činí - 46.00 Kč (ČP), 36,- (IN-TIME) 
  • Platba předem - zákazník hradí dle výzvy k platbě prostřednictvím bankovního převodu. Bez poplatku.
 
Při naší dopravě:
  • Hotově - bez poplatku.
  • Převodem na náš účet předem - bez poplatku.
  • Převodem na náš účet na základě vydané faktury - pro stálé zákazníky. Bez poplatku

 

6) REKLAMACE


V souladu s novým Občanským zákoníkem umožní provozovatel zákazníkovi během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit,  zboží však musí zákazník odeslat doporučeně na svoje náklady na adresu sídla provozovatele, kompletní, nepoškozené a v limitu 14 dnů.

 Pravidla reklamací: Zboží nelze vracet na dobírku - jakékoliv takto vrácené zboží nebude provozovatel přijímat. Vracené zboží však musí být ve zcela původním stavu (jako při nákupu) a označeno původní identifikační etiketou.

Zákazník je před zasláním zboží na adresu provozovatele povinen provozovatele na tuto skutečnost předem písemně e-mailem upozornit a musí definovat, které konkrétní zboží bude vracet - jakékoliv neoznámené zásilky nebude provozovatel přijímat. Zákazník je rovněž povinen sdělit provozovateli následné finanční vypořádání: pokud si zákazník bude přát vrátit peníze za reklamované zboží na účet, přiloží k zásilce číslo bankovního účtu.

 Provozovatel následně nejpozději do 10 dnů převede finanční částku na uvedený účet. Pokud si zákazník bude vybírat další zboží, řeší provozovatel finanční vypořádání zápočtem - finanční částka za vrácené zboží bude využita jako sleva z ceny nového zboží.

Provozovatel si vyhrazuje možnost ukončit se zákazníkem obchodní vztahy a v budoucnu zákazníka neobsluhovat (po předchozím upozornění) v případě, že prodávající vyhodnotí jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní. Náklady spojené s reklamací vždy hradí zákazník.

Používá se opensource systém OpenCart
Keraart.cz, © 2019